Tuesday, June 29, 2010

This Is The 10 Reason I Stay :)



ini adalah sebab kenapa saya bertahan


1. saya akan sentiasa ada tidak kira susah atau senang.
2. saya akan sentiasa menjadi orang yang menggembirakan awak.
3. saya akan sentiasa menemani awak.
4. saya akan selalu sayangkan awak.
5. saya akan sentiasa mendengar kisah-kisah gembira dan kesedihan awak.
6. saya akan sentiasa akan sentiasa memberi sokongan pada awak.
7. saya akan sentiasa mengingati segala pengorbanan dan sokongan awak pada saya.
8. saya akan sentiasa terus senyum walaupun pahit yang diterima.
9. saya akan sentiasa berusaha dan terus berusaha untuk mencapai kejayaan.
10. saya akan sentiasa mengambil berat tentang awak.

4 comments:

  1. amende ko translate balek apesal. mcm la org xphm hahaha bace bm jek.

    ReplyDelete
  2. hahahaha aku tercopy paste la gile. haha

    ReplyDelete
  3. ye lah ko bg bm sudah hahaha xnampak mcm copy hahaha

    ReplyDelete