Sunday, June 20, 2010

BUSY!

25/6 aku mula kerja sebagai designer,editting video,buat storyboard,memang sangat tuff la kerja kitorang dengan tido yang tak mencukupi,suasana kerja yang selesa dan tidak terikat dengan baju formal dan office hour. haha.
office aku tak jauh dari umah aku,dekat area2 BTHO adela jarak perjalanan ibarat sebatang rokok (ayat org asli) haha.
aku berkeja sementara menunggu tawaran kemasukan ke ASWARA yang katanya penghujung bulan 6 ni keluar keputusan dan aku terdengar diploma seni halus hanya menyediakan tempat untuk seramai 12orang sahaja??dari yang 45orang interview haritu?peluangnya sangat tipis,ibarat macam dapat tak dapat je. adehhh~ walau bagaimanapun aku mengharapkan keputusan yang terbaik dari aswara :)
dan sekarang ni aku mendapat task yang aku rasa sangat bertanggungjawab kalau tak berjaya,iaitu kena buat 1 video koprat mengenai 50th Anniversary MIDF dan video tersebut mesti lain dari yang lain. aku kena buat storyboard,design dan mungkin kena jadi editor sekali. tuff! boss bagi work ni kat aku,muhaimin dan razis.

masing masing takde pengalaman buat menatang tu!tanpa rujukan.ape ape pun buat yang terbaik!

PENAT! ENJOI! KENYANG! KURANG TIDO! LAPAR!


24/6/2010 = Mula pakai braces! GIGI BESI :D

No comments:

Post a Comment