Thursday, June 24, 2010

TERBAIK BULAN JUN

18/6/2010
Aku dapat kerja dekat Live One Production yang bertempat di bandar tun hussen on,keje sebgai designer,kebanyakkannye bekaitan dengan design backdrop,banner,bunting,poster,entrance arch,selain itu aku dapat buat storyline dan storyboad untuk MIDF.baru 2hari kerja sudah ekot boss pegi bangunan midf jmpe client,keesokkan harinya bos anta kitorg saja jmpe client semalam dekat royal chulan.banyak design yang perlu disiapkan antara yang terbaru,MEF,Toyota,Hitachi.

24/6/2010
Harini aku bermula pakai braces,mula mula memang agak janggal jugakla sebab sesuatu baru ade dalam mulut,aku ingatkan sakit masa mula2 proses binding tu,tapi tak rasa pon.
ape ape pun impian aku da terlaksa :D

24/6/2010
Harini jugak aku call aswara dan aku diterima belajar dsana dalam jurusan Diploma Seni Halus,akhirnya penantian aku berhasil dan keputusan yang diterima memang aku nak,
terima kasih,bolela aku laksanakan semula impian aku untuk menjadi sculptor setaraf dengan Raja Shahriman,kerana sebagai sifu aku,aku berasa terharu kerana dapat belajar dengan beliau.



seronok tidak terhingga! :)

6 comments:

  1. tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah!

    ReplyDelete
  2. thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks!

    ReplyDelete
  3. tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah! tahniah!

    p/s ; copy je lah eyy hehe

    ReplyDelete
  4. thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks! thanks!

    copy jugak! haha

    ReplyDelete
  5. hahaha nnt lupe arr kwn2 kan. tambah2 kwn pempuan yg comel ni. cam ak n zati.

    ReplyDelete
  6. aku bukan jenis lupa orang.tanpa orang sekeliling aku takkan berjaya.

    ReplyDelete