Sunday, June 20, 2010

Selamat Hari Bapa!

Aku ingin mengucapkan selamat hari bapa kepada ABAH iaitu Ahmad Sanusi Bin Mat Lion,terima kasih yang tidak terhingga kerana telah memberi tunjuk ajar,dan membela aku selama ini,sepanjang aku hidup aku tidak pernah kena pukul mahupun diherdik oleh Abah,terima kasih sekali lagi kerana tidak pernah jemu melayan kerenah anak mu Nor hayati dan Aizat Amir (aku). kitorang sangat sayang pada abah terima kasih mak dan abah :)

jasamu tak dapat ku balas.
adalah bapa yang terbaik aku dapat,terima kasih kepada Allah kerana menciptakannya untuk anak-anaknya dan emak ku.
aku akan merindui sekiranya abah pergi dulu.
walaupun aku lelaki susah mnunjukkan rasa sayang pada family tapi taula hakikatnya aku memang terlalu sayang pada mereka!

sekian,
anakmu

aizat amir

No comments:

Post a Comment