Monday, November 29, 2010

Rehearsal Skate Demo!

perghh! harini aku pegi ikb,rehearsal dengan pensyarah lama aku tadi,punyalah penat,pancit,sakit kaki,sakit lutut,sakit tangan,sakit badan. segala2nyalah,mana taknya punyalah lama aku tak skate,tibe2 ajak terjun stage agak tinggi gaklah dengan tak cukup ruang untuk ride,aku gagahkan jugaklah.demi nak jayakan untuk Animation Nite& SSR Reunion 10,ni batch2 junior aku pulak punya show. semoga berjaya. punyalah byk trick keluar,tapi ade 2 3 kerat je yang land,yang lain sume bole tercabut kaki lah. haha. dan tadi pulak kaki aku bole bantai krem plak.aduhhh!sakit jugak ahh... thanks gak kat razis snap dan record gambar aku ngn cik wan tadi.enjoi. besok ade lagi rehearsal dan esok jugak aku ade exam final bahasa inggeris!

sakit kaki oiiiiiiiiiii!

No comments:

Post a Comment