Monday, November 22, 2010

Pejam celik pejam celik!

Pejam celik,pejam celik tak sangka da nak habis da semester pertama aku untuk tahun pertama aku di aswara. macam tak percaya pun ada. adakah aku bermimpi? arghhhhhhhh tolonglah bangunkan aku. ish ish! nak tak nak,aku kena percaya! YA!aku memang da nak habis semester pertama. macam macam dugaan dan cabaran yang aku alami sepanjang semester pertama ni. suka duka. semua tu da lali da. pertama,aku yang masih tak percaya yang aku belajar kat aswara,sebab dulu hanya dengar sekadar nama,tapi sekarang memang betul betul aku da jejakkan kaki. haha.
suasana kat sini memang betul betul SENILAH! haha. Ada yang aku tengok "SHOCKING CULTURE" pun ada. eyh eyh malas cakap banyak. lantak dorang lah,jaga hal sendiri lagi bagus. hahaha! ok besok aku nak exam wayang kulit amali individu,yang berkumpulan da lepas. Harap harap besok berjalan dengan lancarnya dan exam akhir aku pada 29/11 - 01/12/2010. Aku ada 3 paper je. Wayang kulit 1, Falsafah Seni, Bahasa Inggeris.

No comments:

Post a Comment