Wednesday, April 28, 2010

otak blur (open shah alam)

taktau la kenape beberape hari ni otak aku blur je sebenarnye.
da la makin lama makin malas buat sketches.ahaha.
mane taknye,asal pandang buku sketches je malas buat.haish..
apela nak jadi dengan aku ni.hahaha.
ASWARA plak bilela nak panggil ni,da lame da duduk umah da tahap bosan giler da ni..tak sabar aku nak sambungkan pengajian ni.makin lama duduk je,makin bole hilang minat aku.ape ape pun aku tengah pening ni,da la susah nak tido sekarang ni,nak anta sculpture aku kat Pameran Seni Terbuka Shah Alam,tarikh akir dia sebelum 26 mei ni.harap harap sempat la aku nak betulkan balik,clean kan sume.spray balik.
adehhh.
susah betul kalau buat besi ni kalau xde peralatan yang cukup...
bilerla impian aku nak terlaksana dapat bengkel send

No comments:

Post a Comment