Monday, March 1, 2010

ENJOI! :)

Hari penat gile seharian aku keluar dari pagi smpila ke petang,waktu pagi aku g HKL nk buat xray utk gigi,punye la lame kt sane. maklumla HKL hari2 ramai org penat gile,slamat xray siap on the spot gak,pstu aku trus g klinik chaya suria kat jalan silang utk anta xray tu,penat jgkla bejalan kaki,naek monorel tukar lrt. Da selesai tu aky lepak jap kat mapley bwh tu layan nescafe ais jap,penat tu.hehe. pastu g tggu syda n fiqa kt masjid jamek,fiqa cakap pukul 1pm slamatla xjujur sgt g tggu pkul 1,lmbt ckit dlm 1.30 pon dorg xsmpi lg,xpe r aku tggu kt teksi stand tu,da la panas gile,da mcm duk dlm sauna weh,basah ketiak je.hahahaha.
lame gak pstu baru dorg smpi,then g lepak Mcd makan la pe lg lapa do..
selesai makan g area msjid india mncari tudung..ekot aje.haha.
pstu ke sogo bjalan2 penat tu.
g lepak mcd sogo.
yang paling lame smpi xsedar ujan lebat(gmbr2 ni sume kt mcd sogo) hahhaa.
ape2 pon sgt enjoi la arini dpt jmpe mmbe yg otak sealiran ni wakakakkakakakkaa
ape2pon korang memang best!
thanks!

syda ni otak dia mereng gile,tapi time ni dia memang byk kenakan aku . haha

kami hanya kawan ok.

Ni xpaham,ape motif dia haha

KERIANGAN :)

FIQA SYDA AIZAT

tangan x bedung. wakkakaka



No comments:

Post a Comment