Friday, February 26, 2010

Suka Dalam Duka

apasal sekarang orang banyak berubah?
perangai macam sial je,
xsedar dengan kelemahan diri sendiri tapi cube untuk jadi yang terbaik.
apsal la aku bole jmpe dan kenal ngn orang mcm ni.
xbole tgk kelebihan org laen,aku mmg xpaham.
aku xpaham ape salah aku,apsal dia bole tikam aku dari belakang.
betolla jgk ckp mmbe aku sorg lg ni(kite kwn dlm ni je,pas abis ni g mampos!)
anggap xpenah kenal.
tapi aku mmg xsmpi ati time tu,bg aku kwn adalah segala2nya,aku suke tgk kwn2 gembira
tapi xsngka yg dorg sekarang ni prangai da macam lahanat!
macam menyesal je kenal korg kan.
kau xbole tgk kelebihan orang lain,
masing2 ade kelebihan sndri,kau bukan xbole berjaya tapi kau sndri yg mintak diri kau xberjaya.
kau hebatkan,nasihat berjuta2 kali pon kau xmakan nasihat gak.
so skrg ni,pandai2 la kau cari arah idop kau.
dlu sblm kau keje bukan main elok je.
skrg ni kau da keje bukan main bongkak je,rilekkla org len pon bkerja gak.
klau kau teruskan macam tu kau xkan berjaya smpai bile2!
SUMPAH! FUCK U!

4 comments:

  1. haha.
    yerps.
    aku adalah aku.
    so yg laen pegi mati.
    haahaha

    ReplyDelete
  2. aku rase ak kenal kot sape jatt .
    tapi ayat yang ak paling kenal ayat ni (kite kwn dlm ni je,pas abis ni g mampos!)
    bia jela jat .mcm tu la kawan .susah ada,dah senang mcm taik la .dahla jat .ko wt derk je .1 ari nti die msti kene pye .

    ReplyDelete
  3. khalid.
    kau tau ke aku mksdkan sape?
    hahaha.
    aku rase dlu kau pon xbaek ngn dia dlu.
    hahaha

    ReplyDelete