Saturday, August 18, 2012

Maaf.. Aku da penat....

Harini aku sudah buang segalanya mengenai kau. Aku da penat dengan permainan yang kau buat, secara sengaja atau tidak. Serius! aku cakap aku sudah penat. Maaf, aku terpaksa mengundurkan diri. Mengundur tidak bermakna aku mengalah. tetapi aku terpaksa, aku hilang fokus dan segala-galanya semuanya bermula sejak kau ku kenali. dan kerana kau jugak telah memberi aku semangat untuk teruskan, tetapi malangnya aku terpaksa undurkan diri aku, aku rasa aku perlu masa untuk memikirkannya kembali. Segalanya biasa saja kehidupan aku sebelum kau ku kenali, aku menjalani kehidupan aku tanpa perlu berfikirkan tentang kau, tapi semenjak kau hadir, segalanya seperti mencabarku untuk mengenali kau lebih jauh, segalanya tampak menarik sahaja, aku ada tersedar yang aku ni da hanyut. Aku cuba untuk lupakan segalanya, tetapi semakin aku lupakan semakin aku ingat, itu yang membuatkan aku penat.

maaf sekali lagi, serius! aku sudah penat. aku terpaksa berundur. Maaf!

No comments:

Post a Comment