Saturday, July 2, 2011

DATANG KEJELASAN

Kumpulan : Dalam Api

Diskografi : Datang Kejelasan

Aliran : Alternatif/Melodi kematian logam

Konsep : Batu Berapi Melintas di Permukaan Langit

Suntingan : dollinfreak ; translate by heart.

-------------------------------------------------------------------------------


bersusah-susah menuju 30

semakin hari semakin tua,

melukis gambar tentang masa lampau

Bolehkah anda mewarnainya dalam garisan ini?

( korus x2: )

saya mahu anda tunjukkan saya

bawa saya ke mana sahaja

taknak hidup

didalam mimpi.. satu hari lebih


saya pasti ianya dapat menukar pandangan saya

saya yakin,akan berubah harini

saya yakin ianya akan mengubah cara kita

Haruskah ianya jatuh pada tempatnya


saya mahu anda tunjukkan saya

bawa saya ke mana sahaja

hanya kerana taknak hidup

didalam impian satu hari lebih ( x2 )

No comments:

Post a Comment