Monday, July 26, 2010

ASWARA

Harini adalah hari pertama kelas aku dan tahun pertama dan semester pertama di ASWARA (Akademi Seni Budaya Dan Warisan Kebangsaan)

hari pertama dan tugas pertama sebagai pelajar,sekarang aku telah melangkah ke alam diploma di universiti. Akhirnya tercapai jugak niat dan impian aku selama ini,ini adalah penat lelah aku selama 2tahun di IKB (Institut Kemahiran Baitulmal) dalam sijil SeniLukis dan SeniReka,akhirnya mendatangkan hasil jugak walaupun aku tidak dapat menjejakkan kaki ke UITM (Universiti Teknologi Mara)

Terima kasih kepada semuanya kerana telah memberi sokongan kepada aku,dari mula hinggalah sekarang. Aku takkan lupakan jasa kalian semua.
semoga kalian juga berjaya dalam bidang masing-masing :)

Melangkah Bersama Dengan Tradisi.........

No comments:

Post a Comment