Saturday, June 13, 2009

Aku

Aku adalah seorang insan biasa yang bernama Aizat Amir berumur 20 tahun yang tak lari dari membuat kesilapan, tiada sesiapa pon yang sempurna di dunia ini. Maafkan aku sekiranya aku ada membuat sebarang kesilapan kepada sesiapa yang mengenali aku.

Aku ingin meminta maaf kepada seseorang yang yang aku kenali dahulu hanya sebagai seorang rakan satu sekolah sahaja. Aku harap sangat dia dapat maafkan aku,selagi aku masih bernyawa ini :) aku mengharapkan dia memaafkan aku didepan matanya sendirim aku tau walaupun dia mungkin telah melupai aku,walaupun sekejap sahaja tempoh aku mengenali dirinya aku sungguh berterima kasih kepadanya kerana selama ini mengambil berat terhadap aku, walaupun sebelum ini aku tidak menyedarinya. Sehingga selepas setahun barula aku menyedari yang pentingnya dia kepada aku. Aku tidak mengaharapkn dia kembali kepada aku tapi aku mengharapkan sesuatu kepada,belajarla mensyukuri sesuatu.

Aku bukan nk buat cerita sedih dekat sini, tpi ini kan blog aku suka hati aku la.
hahaha.

Akhir kata, kepada yg membaca luahan hati aku terima kasih :D

.ejat.

4 comments:

  1. manusia..slalu xprsn kehadiran seseorg disisi..
    so mmg btol kite kne hargai sesiapa yg de disisi kite..he3..xkire la kucing pn he3..=p

    ReplyDelete
  2. hehe.
    cubela mghargai org lain :)

    ReplyDelete
  3. haha.
    klakar la kau ni ejat.
    haha

    ReplyDelete