Thursday, October 27, 2011
26/10/2011
Selamat Hari Jadi kepada Abah dan aku, kami berkongsi hari dan bulan kelahiran yang sama. terima kasih kepada kawan-kawan yang memberi kata-kata ucapan di facebook dan terima kasih juga kepada rakan-rakan sekelas, aku sangat enjoi pada hari tersebut.
Sunday, October 23, 2011
Sunday, October 9, 2011
Wednesday, August 31, 2011
Monday, August 29, 2011
Thursday, August 25, 2011
Travel to Kuala Kangsar
bersama hady dan juhan, munir juga turut bersama kerana beliau pulang ke kampungnya di chandan. balik semula kl pada 28/8 terawal sangat beli tiket balik,kalau tak da bole raya kat sane. waaaaaaa~ kl pon kl la weh,ade jugak kwn2 yang tak balik kg.
ok chow dulu.
selamat berpuasa dan selamat menyambut ramadhan yang mendatang
:)
ok chow dulu.
selamat berpuasa dan selamat menyambut ramadhan yang mendatang
:)
Saturday, July 23, 2011
Ayuh Kembali Ke Sekolah! AYUH!

24/7/2011 bermulanya pendaftaran sekolah bagi tahun 2,semester 3.
kembali dengan rasa tertanya-tanya,gembira,mungkin kecewa dan tidak kepuasan hati.
SERONOK BELAJAR DEKAT FAKULTI BARU!
Tempat belajar yang seronok,tetapi terasa fakulti terpinggir. HAHA!
ape-ape pun layankan ajela 25/7/2011 isnin ni,da mula sekolah,jumpe pelajar-pelajar baru.
ohh!damn! tak sangka da setahun belajar kat sane,rindu segala kenangan2 tahun lepas.
seniorr? lalalalala.
SEM NI NAK JADI RAJIN! HAHA! <--- skema.
Subscribe to:
Posts (Atom)










